sorry... schaam schaam ...... ik dacht ik opper ff wat maar ik merk dat dat niet echt goed viel :-) oke. Maar ik neig toch naar de kant van NIET DOEN wat betreft het opvoeden van kinderen door gehandicapten
Hoewel het niet de stelling was vindt ik dat ook wel een interessante ... Denk alleen wel dat de meeste gehandicapte "stellen" hulp nodig hebben hij het opvoeden van een kind.
Je geeft een kind op die manier wel een 2e kans.
een 2de manier om nog een keer by een ander stel ouders te komen of in een verzorgings tehuis voor gehadicapten is dat de juiste oplossing een kind hoop geven op iets wat niet duidelijk is ??
Dat is ook geen stelling maar eerder een verwachting. Niet ieder stel is geschikt voor het opvoeden van een kind. Je kunt niet verwachten van mensen die niet eens voor zichzelf kunnen zorgen en de minimaal 30% van de dag begeleiding nodig hebben wel een kind zouden kunnen opvoeden en onderhouden.
Dat is voor het kind ook niet eerlijk en je geeft hem valse hoop.
dat ben ik met je eens daarom zei ik al de nederlandse staat heeft genoeg geld om dit soort voorzieningen te onderhouden en aangezien we toch met een werk te kort zitten